Tudtátok, hogy Kádár Jánosnak is volt egy ilyen autója?
A futómű elöl–hátul független felfüggesztést kapott. Elöl keresztlengőkarból, torziós rúdból és stabilizátorból álló futóműre támaszkodik a több mint másfél tonnás kocsi, hátul pedig – a korában óriási feltűnést okozó, az 1969-es torinói szalonon bemutatott FIAT Dino 2400-ban is megjelenő – hossz- és keresztlengőkarból, tekercsrugóból öszszerakott rendszerre. Akkoriban meghökkentő volt a négy belső hűtésű tárcsára ható kétkörös, rásegítéses, hátsó fékerőszabályozóval kiegészített fékrendszer és a négy irányba állítható szervokormány is. Váltóból az öt fokozatot tartalmazó ZF és a háromfokozatú Borg–Warner közül választhatott a vevő. A nemes FIAT a kis helyigényű V6-osnak is köszönhetően öt személy részére biztosított kényelmet. Nagyvonalú extralistáján olyan dolgok is szerepeltek, mint a dupla szellőzőrendszer. A 130-as vezetése gyerekjáték volt, ideális hosszú távú utazáshoz .